Thursday, October 6, 2016

Online Opleiding Hp Kwaliteit Center

Online HP Kwaliteit Center Opleiding QA Opleiding Hub - Online HP Kwaliteit Center Opleiding in Hyderabad, Bangalore, Chennai, Mumbai, Pune, Delhi, Noida, Gurgaon, Indië, die VSA, die Verenigde Koninkryk, Kanada. Online Opleiding HP Kwaliteit Center, HP Kwaliteit Center Opleiding in Hyderabad, HP Kwaliteit Center opleiding aanlyn, HP Kwaliteit Center opleiding klasse, Kwaliteit Center Opleiding in Hyderabad, Kwaliteit Center Opleiding in Bangalore, HP Kwaliteit Center Opleiding in Chennai, HP Kwaliteit Center Opleiding in Pune , Kwaliteit Center Opleiding in Pune, Kwaliteit Center Opleiding in Mumbai, HP Kwaliteit Center Opleiding in Atlanta, Kwaliteit Center Opleiding in die VSA, Kwaliteit Center Opleidingskursusse Verenigde Koninkryk, HP Kwaliteit Center Opleiding Kanada. HP ALM (Aansoek Lifecycle Management) HP was voorheen bekend as die HP Kwaliteit Center. ALM is 'n toets bestuur sagteware wat die gehalteversekering en toetsproses van 'n organisasie verseker. Dit ondersteun ook die verskillende fases van die ontwikkeling van sagteware lewensiklus. ALM is maklik om te gebruik en gebruikers-vriendelike sagteware. Die huidige weergawe van ALM beskikbaar is 11.5. ALM ondersteun die Business Views funksies soos die skep robuuste verslag ontwerpe. ALM sluit ook laboratorium bestuur wat QA (Gehalteversekering) professionele help om tydgleuwe te skep en beplan die toets teregstellings. Die PPT (Projekbeplanning en die dop) in ALM QA (Gehalteversekering) in staat stel om projekbestuurders om maklik te definieer en instel projekplan en sy mylpale vir elke taak. Die ALI (Kunsmatige Lifecycle Intelligensie) van ALM bied 'n besluit steun stelsel nuttig in aansoek lewering. Dit gee real time begrip oor wie is besig met wat, wanneer, waar en hoekom. Hierdie inligting word gelewer teen 'n korrel vlak wat help in besluitneming en vir effektiewe bestuur van hulpbronne. ALM ondersteun programme van Microsoft, Oracle en SAP en gewilde IDE soos Eclipse en Visual Studio. Die komponente van ALM sluit 'n bediener, 'n kliënt en 'n databasis. Maak projekbestuur maklik Bestuur projekte uit 'n sentrale Repository verhoogde prestasie, veiligheid en gehalte van die aansoek Verseker funksies, sekuriteit en prestasie Prioritiseer toets na gelang van die besigheid risiko's kan outomaties skeduleer en uit te voer toetse Die belangrikste kenmerke van ALM sluit projekbeplanning en dop, maklik naspeurbaarheid tussen vereistes, ontwikkeling en gehalte voorwerpe en ondersteuning bied aan die gewilde aflewering benaderings soos waterval en hibriede. ALM is alles oor hierdie komponente en ons leer jy die belangrikheid van elke komponent. Ons afrigters gee jy ervaar met real time scenario. Spesiale fokus gegee oor hoe om te bou en 'n veilige en betroubare aansoek lewer. Online HP Kwaliteit Center Inhoud Toets Bestuur met HP-Kwaliteit Center Oorsig oor Test Management Kwaliteit Center - Inleiding argitektuur van TD / QC Tool hoofdoelwitte van QC werfadmin Aanpassing van Kwaliteit Center Release en Cycle skepping Toets Vereistes toets gevalle skepping en bestuur test sets en toets uitvoering defek dop verslaggewing en ontleding Automation Lewensiklus Implementering die gebruik van getuies Dit is geen oordrywing as ek sê, het Dinesh meneer my die regte vaardighede gegee, en het vir my 'n volledige toets professionele. Toe ek met meneer by KPHB, ek het nooit geweet hy sou so 'n groot verskil maak aan my gekoester doel om 'n loopbaan in sagteware toets na te streef nie. Hy het my gehelp my doel, en baie dankie aan hom laat besef. Wat regtig ek hou van sy aanbod van koste-effektiewe toets kursusse, wat 'n mengsel van klaskamerleer en aanlyn leer aangebied. Hy persoonlik aandag aan alle twyfel en vrae. Selfs nou, ek is in kontak met meneer en neem sy raad oor kwessies wat ek konfronteer op real-time projekte. - Madhapur, HITEC City, Hyderabad Ek is op soek na 'n goeie instelling wat my kon bied 'n aanlyn-program in SAP toets, wat eintlik bedoel 'n omvattende een met 'n dekking van die toets van alle SAP modules. Soos ek was in Mumbai, 'n aanlyn toets opleidingsprogram geskik vir my. Een van my seniors my gelei om QA Opleiding Hub. Ek het gevind dat die personeel baie ontvanklik en hartlike. Op my eerste besoek aan Hyderabad, ek het Dinesh meneer, en daardie vergadering was 'n seën vir my. Hy verstaan ​​my toets opleidingsbehoeftes, en stel 'n persoonlike aanlyn opleidingsprogram. Die fooi is baie nominale, in vergelyking met ander toets opleidingsinstansies. Ek is halfpad op my afloop van die SAP toets program, en hoop om die program te voltooi hierdie doel Somer. Ek hoop erken die gereed-vir-hulp aard van die kundige personeel daar. Ek wens die beste om meneer en die personeel Dinesh op QA Opleiding Hub. - Sheetal Verma, Mumbai West, Maharashtra My dogter het baie hard gewerk aan haar IT projekte. Sy het meer as 5 jaar ervaring in die handleiding toets. Sy was egter altyd kla van gapings in die toets kennis en die domein inter-skakeling. Sy wou nog altyd 'n lang en verrykend loopbaan in die toets te hê. Sy het 'n baie op die toets opleiding by die plaaslike instellings van Lucknow, wat nie die geld werd was. Haar basiese twyfel en in-diepte begrip van die toets gereedskap kan nooit uitgeklaar deur die toets opleiers hier. Ek het die inisiatief geneem om haar te help om uit hierdie impasse. Ek het begin Googlen vir die toets van opleiers in verskillende metro van Indië. Ek het gevind dat QA Opleiding Hub, wat gebaseer is in Hyderabad. Wonderlik, is dit bied online programme in die toets gereedskap. Ek het voorgestel om my dogter te probeer gee, sy het dadelik. Dit was regtig onverwags vir haar en my. In die eerste sessie self, wat meer in die aard van 'n demo was, haar onsekerheid en vrae is beantwoord deur Dineshji. Hy en sy afrigters is die beste baie, sê my dogter. Dit is lekker dat ons het 'n goeie instelling en 'n kundige onderwyser om my dogter te lei in die toets gereedskap. Beste wense aan die span by QA Opleiding Hub. - Dr Jan Malhotra, New Mogul Woonstelle, Lucknow (Main) UP Ons gekonfronteer sagteware kwessies op 'n dag tot dag basis. Wat is ontwikkel moes word getoets deur ervare hande, wat tot 'n groot mate wasn t gebeur. Die toets personeel het te veel werk op hande, en hulle Weren t bevoeg is om die hantering van alle sagteware toets op hul eie. Ons uitgekontrakteer ons toets werk aan derde partye, maar selfs hulle blyk slordige werk, tot die ontevredenheid van ons kliënte. Ons was op die rand van die verlies van groot sagteware-ontwikkeling projekte as gevolg van ongeskoolde en swak toegerus toets personeel. Sommige van ons vennote voorgestel ons oor QA toets Hub, en sy meester Trainer Dinesh. Ons het hom ontmoet by hul Hyderabad perseel, het hy opgemerk ons ​​toets behoeftes en hul kritiese rol in die bereiking van projek voltooiing. Hy het 'n evaluering van ons toetsproses, en die vaardighede van ons toets personeel. Hy het voorgestel ons 'n persoonlike korporatiewe opleidingsprogram, wat was in die huis gehou word. Dinesh was baie gaaf genoeg om die perseel besoek en te lei ons personeel in die besonderhede van die toets gereedskap. Nou, ons personeel is baie beter as wat hulle was voor. Ons wens Dinesh en sy span by QA Opleiding Hub die heel beste in al hul toets opleiding pogings. - Rajesh Verma, Ven Star Solutions Pvt Ltd, Bangalore. Karnataka Ek is baie beïndruk met jou opleiding klasse. Ek het meer geld op boeke wat net my verwar meer. Wou net om jou te vertel hoe waardevol jou opleiding vir my saam met my ander programme kursusse gewees het. Beste geld ooit deurgebring. Beweeg van Silk toets om QTP omgewing en jou opleiding klas het 'n groot hulp wees. Baie dankie vir die feit dat so 'n groot deel van my huidige en toekomstige sukses. - Pandu Vikram, CA. VSA opgedateer nuus Gratis QA opleiding klasse. Laat jou antwoord 8. Skep voorwerp repository met behulp van. beswaar repository bestuurder en stoor dit in die plaaslike qulity sentrum Skep aansoekgebied en kies die bron wat jy in die Goto blad tweede stap besigheid komponent gestoor in die kwaliteit sentrum en die skep van nuwe sake-komponent as LOGIN By verstek aanteken komponent w verbinding met die plaaslike gehalte sentrum siek handleiding komponent wees, om hierdie handleiding komponent te skakel as qtp sleutel woord gedryf komponent, gaan na toets komponent blad stappe en klik op qtp navraag gedryf komponent genereer Kies nou die aansoekgebied geskep in die Stap3 Kies die voorwerpe van die item coloumn en skep die komponent Na die skepping van al die komponente goto testplan blad en 'n nuwe toets as besigheid proses toets deur die opsie in die testtype te kies en kies die komponente van die toets byvoorbeeld: Teken, plaas hoe om te skep besigheid proses toets in QC Datum Posted: 05 / 04/2012 Skep voorwerp repository met behulp van. beswaar repository bestuurder en stoor dit in die plaaslike qulity sentrum Skep aansoekgebied en kies die bron wat jy gered in die tweede stap Goto blad besigheid komponent in die kwaliteit sentrum. 2005 - 2016 Krishna Opleiding. Ontwerp Ontwikkel Deur BitraNet QA Handleiding Toets Kwaliteit Center QC Live aanlyn opleiding. Software te toets Konsepte: Kwaliteit, Uitgawe, defek Wat is die toets Sign-In, afskop vergadering sagteware lewensiklus software te toets Lewensiklus Tipes Toets Konvensionele Toets: Onkonvensionele Toets: Hoe om 'n aansoekvorm Black Box Toets - White Box toets toets vlakke van toets eenheid toets Module toets integrasie toets stelsel toets gebruiker aanvaarding toets Wat is toetssaak - Soorte toets gevalle: Positiewe negatiewe Hoe om 'n toetssaak SDLC metodologieë - Waterfall Model - V-Model Prototype skryf die tipe van die toets. Rook toets, gesonde verstand toets, Regressie veiligheid toets toetssaak Ontwerp Tegnieke EKB BVK Skryf toets gevalle vir verskillende gebiede van aansoeke. Banking domein, E-pos bemarking, Gesondheid domein. Verband aansoeke Wat is TestPlan IEEE 829 TestPlan formaat defek Lewensiklus Erns en Prioriteit tipes defekte defek dop Tool Jira, Hoe om 'n defek doeltreffende maniere om Probleem meld skep. RTM Allerlei Kwaliteit Center Konsepte: Kwaliteit sentrum / ALM bekendstelling Wat is Test beheer instrument toets lewensiklus w. r.t om ALM integrasie met ander gereedskap defek lewensiklus Beskikbare funksies in ALM. Beide in ALM werfadmin Loop deur op ALM werfadmin Ex: Dashboard, spyskaart is so op Kort verduideliking oor Vereistes Management laboratorium toets Defekte werfadmin skepping van projekte skepping van domeine Skep gebruikers Gebruiker rolle Verduideliking oor verskeie modules beskikbaar. Site projekte, laboratorium bestuur, webwerf gebruikers, site verbindings, bediener, DB bedieners, site opset aan te meld by ALM met projek Bevestig die toegang ALM. Vereistes blad Watter vereistes stel Definiëring vereistes skep siklusse Verduideliking van beskikbare funksies vir vereistes soos gids, skedulering vrylating, die kopiëring van siklusse, duplisering, herskedulering, Check In proses, beskrywing, kommentaar, en voeg by aanhegsels Milestone se telkaart is KPI Ontleding toets Plan toets geval skepping: toets plan blad filters skep. dopgehou sorteer toets plan boom skepping Selektering toets vir lopie skep dopgehou, nuwe toetse Nuwe toets skepping gedetailleerde verduideliking, aanhangsels, toeken Verskeie byvoeging ins beskikbaar Excel invoegsel oplaai vereistes van Excel oplaai toets gevalle van Excel HP Sprinter voeg in Defekte module skep defekte Aanhegsels, momentopname , soek soortgelyke gebreke opstel verstek waardes vir defekte skep filters / gunsteling oog, kopiëring, redigering met 'n skakel defek om te laai toetse van Excel te toets


No comments:

Post a Comment