Sunday, September 18, 2016

Forex Lewe

Hoekom doen mense van regoor die wêreld handel Forex elke dag Omdat Forex beteken gerieflik, toeganklik, veilig, en stabiele wins. Toeganklik. Al wat jy nodig het vir handel Forex is toegang tot die Internet. Open 'n handel rekening nou en die eenvoud van die maak van geld in die Forex mark te evalueer. Registrasie vind op net 1 minuut. Die bedrag van jou inkomste is nie beperk. Forex was nog nooit so maklik nie. Gerieflik. Jy hoef nie na die kantoor elke dag by te woon. Jy kan begin waar jy wil: by die huis, in die park, in 'n caf. Die Forex mark bedryf, dag en nag. Kan t slaap verdien. Vas in 'n verkeersknoop te verdien. Koffie break Verdien Jy kan geld elke dag en elke minuut van waar in die wêreld te maak. Die LiteForex maatskappy maak jy nuwe geleenthede en nooi u uit na een van die platform mobiele weergawes te laai. Handel en verdien waar jy wil. Stabiel. Beurs in die buitelandse valuta mark bring jy 'n stabiele wins. Die ervaring en kundigheid wat jy bekom waarborg gereelde winste wat net sal groei. In die geval don jy t enige tyd of geleentheid om al die subtiliteite van forex ondersoek. LiteForex bied jou 'n gerieflike belegging diens. Professionele bestuurders sal jou kapitaal te verhoog. Betroubare. Jy moet 'n betroubare en stabiele Forex makelaar om suksesvolle werk in die Forex mark te waarborg. Die beste bewys van LiteForex se betroubaarheid is 1 060 000 handelaars van regoor die wêreld wat geld maak met LiteForex. Beste Affiliate Program 2010 - Beste Affiliate Program 2010 Beste Broker-Afrika 2011 - Beste Broker-Afrika 2011 Beste forex makelaar in Nigerië 2010 - Beste forex makelaar in Nigerië 2010 Die beste Kliënte Diens Die beste Kliënte Diens Retail diensverskaffer beste buitelandse valuta Retail diensverskaffer beste Affiliate program 2011 - Beste Affiliate program 2011 Let wel: alle regte op analitiese materiaal wat deur LiteForex Investments Limited, asook LiteForex handelsmerk forex behoort aan die maatskappy. Enige gebruik van LiteForex skrywer se materiaal is toelaatbaar slegs in die teenwoordigheid van die voor die hand liggend toestemming van die wettige eienaar. LiteForex veronderstel die gebruik van analise van die forex mark deur kliënte met dien verstande dat die laasgenoemde besef die risiko inherent aan forex. LiteForex Maatskappy het die eksklusiewe regte vir die gebruik van handelsmerk LiteForex of Lite Forex. Enige afwykings moet unallowable oorweeg. Enige losstaande forex of nie-forex maatskappye wat verband hou met die kategorie van aanlyn forex makelaar wat verskillende skryf variasies gebruik (Lite forex, Liteforex, Lite-forex) vir advertensie doeleindes, doen dit onwettig en is strafbare in ooreenstemming met die wet op die beskerming van die intellektuele eiendom van ooreenstemmende lande of internasionale wette. Ontwikkel deur ITTrendex Liteforex Investments Limited: Trust Company Kompleks, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshall-eilande MH96960 Finansiële dienste wat deur LiteForex Investments Limited. Kopiereg 2005-2016 LiteForex Sluit aan by die gesogte klub van Forex-handelaars jou handel sukses begin hier Gelei deur Meester Trader Vladimir Ribakov Hoekom Vladimir Ribakov Hi Ek m Vladimir en ek vyf is die handel die Forex mark vir meer as 'n dekade. Ek m 'n top verdien handelaar en het verhandel vir fondse en internasionale makelaars huise. Oor hierdie keer het ek suksesvol geleer het hoe om die mark te speel op sy eie spel, deur die skep van 'n handels rand deur my siklusse en divergensie strategieë. My daaglikse seine en verslae sal duidelik marktoetrede punte te definieer vir jou, met verduidelikings oor hoe ek dit geskep en hoekom ek handel hulle. My gemeenskap is vir enige klas handelaar. Gee my 'n ware geleentheid en jy sal ontdek waarom ek beskou as 'n top handelaar en mentor. Handel ervaring 12 jaar van handel persoonlike rekeninge, by verskansingsfondse en met makelaars het my verander in 'n professionele, top-verdien handelaar. Ek is die enigste handelaar met behulp van werklike en bewese hedge fund strategieë om winste te maksimeer. Wanneer die hersiening van Voorrade, kommoditeite, Forex en Wêreld indekse kaarte Ek gebruik siklusse en divergensie as 'n hoof handel metode. Dit bied my met die hulpbronne wat ek nodig het om te kom met akkurate voorspellings. Ek m 'n kenner wanneer dit kom by die lees van die mark kragte en voorspel wat die toekoms pryse sal wees. My studente dikwels noem my die Nostradamus van die kaarte vir 'n goeie rede my jare se ondervinding het my toegelaat om meer as 6 verskillende handel strategieë te ontwikkel, oorweeg winsgewende, maklik om te gebruik en koste-effektief te wees. Is ek 'n winsgewende handelaar My syfers spreek vanself. Sedert 2011 het ek vyf konsekwent getrek meer as 10,000 pitte uit my gereelde seine en meer as 20.000 pitte uit my voorspelling verslae, Skype groep ambagte en ander mentorskap kanale. Al my ambagte aangeteken en noukeurig aangebied op my webwerwe, en binne-in die lede area. Ek is die enigste handelaar wat sy seine vertoon met kaarte - vir een rede - die kaarte nooit lieg ek t moontlik dink 'n dekade gelede. My bewys prestasie is 'n uitstekende aanduiding vir diegene handelaars wat daarvan hou om 'n begrip van die bedrag van sukses ek vyf gehad kry. Mentorskap slaag van my kennis op 'n passievolle handelaar is 'n twee-rigting straat vir my. Ek kry bevrediging uit die tyd en werk ek daarin sit. Ek m die handel mentor wat jy nodig het, wat sal maak met jou en jou bekendstel aan 'n eindelose wêreld van geleenthede binne die mark. Ek het nog nooit 'n mentor gehad myself so ek weet wat dit neem om te bou aan 'n handelaar. Ek ve 'n kenner lewering webinars en my lewe handel kamer videos duisende aspirant handelaars, baie van wat kan gevind word op my YouTube-kanaal word. Ek sal jou help om suksesvol te wees deur in via Skype, Facebook en e-pos kontak met jou. Diegene wat saam met my klub kan konnekteer met my op 'n daaglikse basis deur my Skype groepe, en jy kan ook praat met ander lede wat reeds wins vir 'n bestaan ​​te maak. Gemeenskap Ons is 'n hegte handel gemeenskap met die doel om nuwe handelaars te leer deur voorbeeld. Nie net is my seine hoogs betroubare en winsgewende, maar jy sal ook leer hoe om handel te dryf vir jouself. Ek maak myself maklik toeganklik deur middel van al die media kanale wat tans beskikbaar is. Plus, ten minste een keer 'n jaar het ek organiseer 'n klub vergadering in 'n ewekansige plek wêreldwyd en as 'n lid, word u uitgenooi om my en ander lede aan te sluit vir 'n paar dae van mentorskap en pret Ek hardloop 'n informatiewe blog waar ek my persoonlike insigte te deel op 'n gereelde basis. Maar, wat is slegs 'n klein fraksie van ander benefts jy kan kry uit my blog bv gratis aflaai artikel, opvoedkundige materiaal en 'n nuwe gemeenskapsprojek stel ek GRATIS - Die Menigte Trading Pro My mentor het 'n vooruitstrewende gemeenskap van besigheid-minded mense in die eerste plek gerig op voornemende Forex en kommoditeite Handelaars outreached. Wêreld Live Seminars Ek neem groot plesier in die hou van Forex seminare oor 'n globale skaal, want ek kry om persoonlik interaksie met my volgelinge. My fondasie is gestig deur die verskaffing van seminare waar baie handelaars regoor die wêreld te kry om hul vaardighede te bemeester. As jy my wil graag 'n seminaar gebaseer rondom jou plek te organiseer, sal ek gelukkig wees om dit te doen. Wat Die Gemeenskap sê oor Vladimir My Trading prestasie sedert 2011 Wat kry ek Vladimir Forex Seine is 'n elite private handel Club en Gemeenskap wat ondersteun en lei jou deur al die gevare en slaggate van die saak, sodat jy nooit weer hoef te weer alleen wees tydens jou handel reis. As jy ernstig is oor die handel as 'n ander bron van inkomste of as jou primêre inkomste is, is hierdie die regte plek vir jou. Op Vladimir Seine kry jy 'n deel van 'n leidende program wat belangrike inligting, gereedskap en hulpbronne stel om te help handelaars belê en wen die regte manier wees. Analitiese Sessie Verslae boonste rakke skriftelike verslae insluitend handel seine en handel idees (drie keer per dag) deur baie maklik om te volg instruksies wat toegepas moet word. Binne-in die verslag wat jy sal vind - seine Trading idees, handel tafels, fundamentele gebeure en alle ander inligting wat jy sal nodig hê om die markte te klop. Jy sal maklik wees op die regte spoor te besig om 'n wen-handelaar deur volgende Vladimir se seine. Met 'n unieke, beproefde metodes om die hele handel ervaring te omskep in 'n akkurate en winsgewende belegging. Seine gestuur per e-pos en ook via unieke Skype groep. Volg die handelaars tafel vir 'n maklike begrip van al ons ambagte. Leef Trading Kamer Vergaderings twee keer 'n dag voor die Europese en die Amerikaanse sessies (ambagte vir die Asiatiese sessie is bedek), waar lewendige handel setups en handel planne gemaak vir die dag, sowel as 'n volle opvolg vir al die oop handel. Dit is live mentorskap waar jy 'n vraag kan vra en leer presies hoe Vladimir ambagte. Elke vergadering word op rekord geplaas en opgelaai na die Media Zone. Talle video's en interaktiewe hulpbronne vir jou om te leer, Pools en bemeester jou handel vaardighede. Die biblioteek van video's word daagliks opgedateer met Vladimir se voorspelling analise. Die biblioteek bevat webinars, gasspreker webinars, handel materiaal en nog baie meer. Al wat jy nodig het om 'n beter handelaar geword is reg hier. Dit laat jou toe om al jou navrae en vrae met die handel gemeenskap te deel en om vrae te Vladimir direk vra. Kry al die belangrike inligting wat jy nodig het in die vorm van PDF s wat sal jou help om te stap tot 'n rat te handelaar te bemeester. Gesels met ander lede van die klub en met Vladimir homself. Jy sal nooit alleen voel op jou reis. Ontmoet mense soos jouself met dieselfde doelwitte en drome en ontmoet handelaars wat reeds die lewe wat jy mik woon. Wat is die opsies om Sluit Platinum program vir al vlak van Handelaars 7-dae gratis (dan 97 / mo) 60-dae geld terug waarborg Volle toegang tot ons daaglikse verslae Seine en verduideliking hoe om dit te gebruik Skype ondersteuning met jou mentor Media sone Downaload gebied handelaars praat mense sê dat die lekkerste dinge in: Watch n paar getuigskrifte van sommige van my kliënte en goed gevestigde handelaars. Vrae om te vra Jou sein diensverskaffer Daar is baie maatskappye wat beweer dat hulle wen seine te lewer en om jou te leer hoe om handel te dryf Forex. Nie alle seine maatskappye is gelyk geskape. Dit is die vrae te vra wanneer die keuse van 'n winsgewende sein verskaffer. A seine verskaffer moet 100 deursigtig met sy handel rekords wees. Dit is waarom ek elke enkele sein ek vry en 'n grafiek van die sukses daarvan te publiseer. Die grafiek lê nooit en jy kan altyd terug gaan en kyk na die sukses van die handel deur jouself. Dit is aanbeveel om die produk te toets-ry dit voordat jy dit koop. Ons bied 'n 7-dae gratis verhoor met absoluut geen verpligting, sodat jy vol vertroue in die produk kan voel. Tydens jou proeftydperk kan jy ook sien al die voordele van 'n lid van my klub bykomend tot die Forex seine. Die aard van die finansiële markte is dat hulle vlugtige. Ten einde 'n goeie sein diensverskaffer wees moet jy reg meer as verkeerd wees. Almal, selfs die mees bekende handelaars in die wêreld het 'n slegte dae of maande. As vir een of ander rede wat jy nie in my handel klub tevrede, kontak ons ​​en vra om jou lidmaatskap te kanselleer. Ek sal jou nooit dwing om te bly met my as jy Don se moeite werd. DZG klub neem jou uit jou heel eerste stappe en neem jou hand-aan-hand al die pad tot jy 'n selfversekerde en suksesvolle handelaar geword. Een van ons unieke punte is dat ons dek al sessies Jy sal 3 daaglikse verslae, 1 verslag per sessie, wat al die ambagte wat ons het en al die handel idees wat ons op ons wag lys te kry. Dit sal jou toelaat om op hoogte te bly 24/5 en mis nooit 'n bedryf of werk. Soos voltydse handelaar het ek probeer om die beste geleenthede raak te sien soos dit vertoon word. Ek stuur seine vir Forex, metale kommoditeite en indekse sowel. Regverdig om te sê dat Forex seine is die gewildste seine van myne nie, maar alle ander markte sowel gedek. Jy kan my seine en handel idees te implementeer op ENIGE verhandelingsplatform wat jy gebruik. My doel is om jou te help wins maak, jy kies waar jy wil om dit te maak. Let wel: My kaarte soos op verslae en voorspelling video's is kaarte van my MT4 platform. Maar soos gesê, kan jy handel met enige ander platform. Daar is geen spesifieke makelaar wat jy kan 'n beter of slegter resultate met kry. Solank as wat jy my seine en idees te volg, kan jy handel met 'n makelaar van jou keuse. Die meeste kleinhandel Forex handelaars wat dit maak om die vlak van voltydse of professionele handel het 'n daaglikse roetine wat waarskynlik baie anders as wat die meeste amateur handelaars dink. In werklikheid, die meeste professionele handelaars in wisselwerking met die mark baie minder gereeld as wat die meeste mense sou vermoed, en dit is veral waar vir pro handelaars wat prys aksie handel oor die daaglikse en vier uur kaarte soos ek doen. Ek wil graag om jou te neem op 'n reis deur 'n gemiddelde daaglikse roetine van 'n professionele Forex prys aksie handelaar. Jy sal verbaas wees deur 'n paar van wat jy lees in vandag se artikel. Die punt is om jou te voorsien met 'n paar insig in wat voltyds handel is alles oor. Hierdie insig sal jy 'n duideliker prentjie van die dinge wat jy nodig het om te verander of te doen in jou huidige handel roetine te help om 'n professionele handelaar gee. Kry 'n goeie begin om die handel dag. 'N professionele handelaar weet wat om in die top geestelike toestand is baie belangrik vir die vashou aan 'n forex plan en vir die ontleding van die kaarte met die korrekte ingesteldheid. Sedert die verstand en die liggaam is nou verbind en het 'n groot invloed op mekaar, dit is wat nodig is om seker te maak dat jou liggaam is in puik toestand as jy jou verstand om ook in 'n puik toestand. So, die professionele handelaar begin elke verhandelingsdag met 'n gesonde ontbyt, wakker op 'n lekker vroeg uur sodat die dag nie weg glip, en sodat hulle handel roetine konsekwent begin kry elke dag. Professionele handelaars te behandel wat handel dryf as 'n besigheid, want dit is wat dit is wat hulle t handel lukraak Don of los niks aan die toeval. Nog 'n belangrike deel van enige pro handelaar se daaglikse roetine is oefening. Ons sal raak hieroor later in die artikel, maar vir nou is dit is belangrik om daarop te let dat sommige pro handelaars uit te oefen eerste ding in die oggend. Oefening voordat jy enigiets anders doen met jou dag is 'n goeie manier om die suurstof vloei in jou brein en kry jou liggaam goed vir die dag se aktiwiteite voel. As jy wil 'n gesonde brein wat jy nodig het om jou liggaam te oefen nie, studies toon dat mense wat gereeld oefen meer doeltreffende en effektiewe breinaktiwiteit as mense wat nie oefen nie. Onthou, die gees en liggaam verbind is, so wat jy doen met en om jou liggaam sal direk invloed op jou gemoed en die manier waarop jy dink. Na kry die verhandeling dag op die regtervoet begin deur te oefen (as hulle oefen in die oggend) en eet 'n gesonde ontbyt, professionele handelaars draai dan hul aandag aan die markte vir die eerste keer daardie dag. Die eerste ding wat 'n pro handelaar doen wanneer interaksie met die markte elke dag is om enige oop ambagte check uit die vorige dag. Afhangende van wat gebeur het oor-nag 'n professionele handelaar sal die stop verliese op enige oop posisies aan te pas, werk hulle handel tydskrif, of dalk niks doen nie. As die voorafbepaalde plan was om tot stilstand kom agter op 'n oop posisie, sal 'n pro handelaar die tyd om die mees logiese plek om hul punte tot agter te vind neem, die aanvaarding van die posisie verskuif in hul guns. Indien enige ambagte gesluit oor die nag, slaan óf die teiken of stop verlies vlak, sal 'n professionele forex handelaar hul handel tydskrif / spreadsheet werk om hierdie veranderinge te weerspieël. Hierdie daad van die skep en opdatering van 'n handel tydskrif is baie belangrik, dit is wat help om julle verantwoordelik hou en dit is beslis een ding wat professionele handelaars skei van amateurs. Professionele handelaars sal altyd een of ander manier van die behoud van 'n bewese rekord, dit is belangrik om jou handel resultate oor tyd te sien, omdat pro handelaars weet dat handel sukses is gemeet oor 'n lang reeks van bedrywe, eerder as net 'n paar weke van die saak resultate. So ver as die beste tye om handel te dryf Forex. dit regtig doesn t so groot van 'n verskil as wat die meeste amateur handelaars kan dink maak. Meer belangrik, moet jy daarop gemik is om die markte by twee of drie pre-gedefinieerde keer per dag te gaan, sodat dit 'n roetine en sodat jy is meer geneig om te behandel handel soos 'n besigheid. Professionele handelaars is meer geneig om die markte gaan in die oggend, nadat die oggend roetine beskryf in die gedeelte hierbo, en dan aan die einde van óf die New York of Europa handel sessie, wat ooit sessie naby kom eerste vir hulle. Hoe kan professionele handelaars analiseer hul kaarte Wanneer 'n professionele forex handelaar ontleed hul kaarte, hulle weet presies wat hulle is op soek na. Dit is omdat hulle geleer het om 'n forex strategie te bemeester op 'n slag. en nadat ten volle bemeester hul handel strategie wat hulle don t nodig het om te raai of ure staar na hul kaarte. Die vermoë om te weet presies wat jy is op soek na in die markte kan jy 'n minimale tyd nagaan van die markte en die ontleding van die kaarte. Die professionele handelaar handel dryf 'n klein mandjie markte, hulle is baie vertroud is met hul gunsteling munt pare en die setups dat hulle op soek is na, en dit maak vir baie meer doeltreffende en effektiewe analise van die markte. As 'n pro handelaar tjeks hul kaarte wat hulle is op soek na hul voorsprong in die mark, as hul voorsprong teenwoordig is en dit aan hul eie risiko beloning parameters, sal hulle die handel te betree en loop weg tot die volgende geskeduleerde markontleding tyd. Professionele handelaars sal ook hul handel tydskrifte te werk op die aangaan van 'n nuwe handelsmerk elke keer 'n handelsmerk is opgewonde of ingegaan dit is belangrik om jou handel tydskrif werk. Die belangrike punt hier is dat professionele handelaars het toegewyde handel tye, hulle het hul handel strategie bemeester, en hulle weet wat die beste geldeenheid pare om handel is. Dit laat hulle toe om 'n bepaalde handel roetine waar niks aan die toeval oorgelaat het. Pro handelaars weet ook die waarde van die stel en vergeet forex strategie. Hulle don t meng met hul ambagte wanneer hulle hulle mag ingaan en hulle don t daar sit en staar hulle vir geen rede. Die professionele handelaar spandeer veel minder tyd interaksie met die mark as wat die meeste amateurs dink, dit is, want daar is eenvoudig geen rede om ure te spandeer staar na jou kaarte as jy weet wat jy soek in die markte, en jy het 'n stel forex roetine. Professionele handelaars neem tyd uit die markte. Professionele handelaars weet wat die waarde van hul verwydering van die markte. Een van die moeilikste dinge vir newbie handelaars om te aanvaar dat dit is dikwels wat jy nie t doen in die mark wat bepaal of jy suksesvol weer. Dit lyk dalk 'n bietjie vreemd, maar die feit van die saak is dat sodra jy weet presies wat jy is op soek na in die markte nie omdat jy werklik bemeester jou handel rand, daar is eenvoudig geen waarde in die besteding van groot hoeveelhede van die tyd die ontleding van jou kaarte . Trouens, die meeste handelaars doen meer skade aan hul handel rekeninge van oor-handel en oor-ontleding as enigiets anders. Pro handelaars weet dat oor enige lewende handel, of dit is 'n wenner of 'n verloorder, die beste ding om te doen is verwyder hul self uit die mark vir 'n tydperk van tyd. Ons is tipies mees emosionele onmiddellik na 'n bedryf sluit uit, of dit wen of verloor. So, die maklikste manier om te verhoed dat die maak van emosionele handel foute is om net iets anders te doen na 'n handel jouself te verwyder. Dit is belangrik om stokperdjies en doelwitte buite handel handel te hê moet nie die fokus van jou lewe wees. Een van die grootste trekpleisters van professionele handel is dat dit vryheid kan gee en gee ons meer tyd om ons lewens te lei. Dit is dus 'n snaakse idee dat so baie amateur handelaars spandeer elke vrye minuut hulle staar na hul kaarte of lees ekonomiese nuus. Soos ons reeds voorheen bespreek, wanneer jy jou handel strategie te bemeester, spandeer groot hoeveelhede van die tyd interaksie met die mark gaan jy meer as wat jy help seermaak. Professionele handelaars is nie sit die hele nag brand hul oë deur staar na die kaarte en kyk elke klein blok van die mark. Hoe om 'n goeie nag se rus is baie belangrik vir 'n suksesvolle langtermyn handel. As jy net een ding weg van hierdie artikel neem moet dit dit wees: nadat jy die markte elke dag gaan en te gaan of aan te pas jou ambagte, moet jy dan doen iets anders vir ten minste 4-8 ure. Gaan die gimnasium, neem 'n klas, ontmoet met 'n paar vriende, alles wat jy doen don t daar sit en redeneer oor jou handel en dink dat dit een of ander manier sal help om jou kanse om geld te maak. Professionele handelaars spandeer 'n minimale tyd interaksie met die markte elke dag, hulle weet dat die markte is net 'n instrument, kan hierdie instrument óf gebruik word om hul lewens te verbeter, of dit kan gebruik word deur die neem van hul geld. As jy probeer om die mark te beheer deur die rond met jou ambagte en staar na hulle vir ure, jy wat gebruik word deur die mark. Leer om die mark te gebruik soos die pro's doen en leef jou lewe, bemeester die prys aksie handel strategieë wat ek leer en te leer om jouself te beheer, dit is die vinnigste manier om handel sukses Forex.


No comments:

Post a Comment