Sunday, September 4, 2016

Opleiding En Sjabloon Ontwikkelingstrategie

opleiding of leer moderne beginsels van effektiewe werknemer opleiding en ontwikkeling - plus opleidingsbeleid en sjabloon - en opleidingshandleidings en templates wenke fokus op leer. nie opleiding Opleiding stel om dinge in mense, wanneer eintlik moet ons mense ontwikkel van binne na buite - sodat hulle hul eie individuele potensiaal te bereik - wat hulle liefhet en geniet, wat hulle die meeste in staat, en 'n sterk op te doen, eerder as wat ons probeer om hulle te laat wees. Leer baie beter uitdrukking aan hierdie as opleiding. Opleiding is oor die organisasie. Leer oor die persoon. Opleiding is (meestal) 'n karwei mense doen dit omdat hulle weer aan. Leer is heel anders. Mense reageer op gepaste leer, want hulle wil, want dit bevoordeel en hulle interesseer, want dit help hulle om te groei en te ontwikkel hul natuurlike vermoëns om 'n verskil maak aan spesiale wees. Opleiding is iets wat gebeur by die werk. Leer is iets wat mense na te streef deur keuse op eie koste in hul eie tyd. Maak dit nie sin maak vir werkgewers om te help en in staat stel om die proses Natuurlik is dit nie. Die woord leer is betekenisvol: dit dui daarop dat mense ry hul eie ontwikkeling vir hulself, deur toepaslike ondervinding, buite werkverwante vaardighede en kennis en prosesse. Leer strek die idee van persoonlike ontwikkeling (en daardeur organisatoriese ontwikkeling) om oortuigings, waardes, wysheid, deernis, emosionele volwassenheid, etiek, integriteit - en die belangrikste van alles, om ander te help om te identifiseer, streef daarna om en om dit te bereik en te vervul hul eie unieke individuele persoonlike potensiaal. Leer beskryf 'n persoon groei. AANGESIEN opleiding bloot beskryf, en wat algemeen verteenwoordig, oordrag van kennis of vaardigheid vir organisatoriese gewin, wat oor die algemeen boggerol het te doen met die leerling. Geen wonder dat mense don t tipies geniet of ry staan ​​vir opleiding. Wanneer jy mense help om te ontwikkel as mense, skep jy veel groter belyning en kongruensie tussen werk en mense en lewens - u voorsien meer betekenis vir mense by die werk, en jy het ook bou en platform en gereedheid te versterk vir 'n bedrag van vaardighede, prosesse, en kennisontwikkeling dat jou organisasie ooit nodig sal hê. Dit is duidelik dat nie ignoreer basiese vaardighede en kennis opleiding, byvoorbeeld: gesondheid en veiligheid hoe om die fone gebruik, hoe om die vurkhyser te bestuur, ens - natuurlik hierdie basiese beginsels moet opgelei - maar dit is nie wat die verskil maak. Lei die noodsaaklike vaardighede en kennis van die kursus, maar die belangrikste fokus op die fasilitering van leer en ontwikkeling vir die persoon. buite werk vaardighede - hulle help om te groei en te ontwikkel vir die lewe - hulle te help om te identifiseer, streef daarna om, en neem stappe in die rigting uitvoering van hul eie persoonlike unieke potensiaal. Ervaringsleer bevat baie van die beginsels hier verduidelik. Sien die gids vir die fasilitering van ervaringsleer aktiwiteite. fokus op emosionele volwassenheid, integriteit, medelye - dit is die eienskappe wat regtig saak Wanneer organisasies werk goed dit is altyd as gevolg van emosionele volwassenheid en integriteit, wat saam in staat stel selfdissipline en regs denke en optrede. Deernis help jou om mense te onderhou, en om 'n kultuur van samewerking en wedersydse ondersteuning te bevorder. Barmhartigheid is die hoeksteen van verdraagsaamheid en begrip, wat die doeltreffendheid van interne en eksterne kommunikasie en span-werk regeer. ontwikkel die persoon, nie net die vaardighede en kennis vaardighede en kennis is die maklike dinge. Die meeste mense sal sorg van hierdie te neem vir hulself. Helpende en bemagtigende en mense aan te moedig om gelukkiger meer vervul mense geword is wat werkgewers en organisasies moet fokus op. Bereik en die vaardighede en kennis sal grootliks sorg vir hulself. gee mense keuse Gee mense se keuse in watter en hoe en wanneer om te leer en te ontwikkel - daar is 'n wêreld van keuse daar buite, en so baie maniere om dit alles te bekom. Mense het verskillende leerstyle, pryse van leer, en areas van belangstelling. Hoekom mense se leer en ontwikkeling te beperk tot hul werk vaardighede Help hulle leer en te ontwikkel, in watter manier hulle wil en hulle sal heel natuurlik meer positiewe, produktiewe en waardevolle om jou organisasie. (Dit mag nodig wees om groter en / of verskillende rolle vind vir hulle nie, maar dat is heeltemal die punt - jy wil hê mense moet doen wat hulle is goed in, en wat hulle geniet - dit is wat 'n goeie organisasie is.) Praat oor leer. nie opleiding, fokus op die persoon, van binne na buite, nie die buitekant in, en bied relevante leer in soveel maniere as wat jy kan. opleidingsbeleid en opleidingshandleidings - definisies, strukture, en sjabloon voorbeelde A opleidingsbeleid is anders as 'n opleidingshandleiding. 'N Beleid is 'n stel beginsels. 'N Handleiding is 'n baie meer gedetailleerde stel bedryfsprosedures en ondersteun notas vir afrigters en leerlinge. Dit dikteer die algemeen dat opleidingshandleidings vereis in twee verskillende formate - een vir afrigters en een vir leerlinge. 'N Beleid is meer vaste en bondige as 'n handleiding. 'N Handleiding is onderhewig aan 'n groter en meer gereelde en gedetailleerde veranderinge. 'N beleid verskaf die beginsels en stelsel waarop die handleiding (s) gebou kan word. 'N Beleid reflekteer filosofie en waardes en fundamentele doelwitte. 'N handleiding handel oor hoe die doelwitte bereik moet word in terme wat beskryf (en indien nodig te illustreer ook) spesifieke take en pligte. Omdat opleidingshandleidings bevat operasionele prosedures, voorskrifte en ondersteun notas wat spesifiek vir die betrokke opleiding is, is die meeste opleidingshandleidings meer aanspreeklik te verander as 'n beleid, en hierdie buigsaamheid vir die verandering en die opdatering van die inhoud is 'n belangrike aspek in die besluit van die algehele stelsel vir die vervaardiging van en administrasie opleidingshandleiding dokumentasie, wat die beste aangespreek en omskryf in die opleiding beleid. Terwyl 'n opleidingsbeleid geneig te word en op 'n hoër uitvoerende of bestuursvlak as individu opleidingshandleidings ooreengekom, die bogenoemde punt toon waarom insette van en konsultasie met opleiding ontwerp en lewering personeel is belangrik in die ontwerp van 'n effektiewe opleiding beleid. opleiding en ontwikkeling beleid - definisies en sjabloon Hier is 'n vinnige eenvoudige sjabloon of basiese struktuur vir 'n moderne doeltreffende en maatskaplik verantwoordelike opleiding en ontwikkeling van beleid. Jy kan verkies om dit 'n leer en ontwikkeling beleid noem. of enige ander titel wat die meeste betekenisvol vir jou situasie en mense sal wees. Die struktuur kan ook gebruik word om 'n opleiding en ontwikkeling handleiding te skep. Opstel of her-opstel van 'n beleid onvermydelik vereis 'n eksamen - en by uitstek 'n konsultasie tussen diegene wat belangstel - fokus op wat jy wil bereik, in hierdie geval vir mense se leer en ontwikkeling. Hierdie proses verbind met en potensieel verhoog net oor elke aspek van die organisasie, so dit is 'n nuttige oefening as jy het dit nie gedoen nie of dit behoeftes herbesoek. Jy sal baie en verskeie voorbeelde van werklike opleiding en ontwikkeling beleid in gebruik. Verskeie nou gepubliseer op die web deur die organisasies wat hulle bedryf, want dit is 'n demonstrasie van organisatoriese gehalte. As sodanig, 'n doeltreffende moderne opleiding en ontwikkeling (of leer en ontwikkeling) beleid is toenemend 'n belangrike deel van sigbaarheid enige organisasie se en beeld in die oë van sy kliënte, personeel, potensiële nuwe werknemers, en die mark as 'n geheel. Opleiding beleid wissel baie, want (tereg) hulle is geneig om baie spesifiek vir die organisasie te wees. Dit gesê, oor die algemeen sal 'n goeie opleiding en ontwikkeling van beleid die volgende aspekte dek. Daar is geen vasgestelde of definitiewe einde. Ander mense en organisasies sal verskillende idees het. leer / opleiding en ontwikkeling beleid struktuur inleiding / definisies / omvang (doel en omvang van die beleid) kulturele / filosofiese (waardes, visie, etos, beginsels, ens) reg (gesondheid en veiligheid, diskriminasie, ens) mense (waar mense staan ​​in organisatoriese prioriteite, insette, sorg, deernis, ens) metodes (van TD, loopbaanontwikkeling, opvolging, werwing en keuring) stelsels / instrumente (vir TD - opleidingshandleidings, media, kennis en inligting bestuur, verantwoordelikhede, ens) proses / operasies ( hoe TD verband hou met bedrywighede) finansiële (beplanning, begrotings, prioritisering, ens) verantwoordelikheid / owerheid (hoe TD) sosiale verantwoordelikheid (KSV, etiek, omgewing, volhoubaarheid, diversiteit, ens) hersiening en meting (van TD, akkreditasie, kwalifikasies, onafhanklike oudit, ens) skaal, geografiese en tydsberekening faktore (kan aangeheg word en buigsaam - relevant tot die beleid en situasie) jou eie beleid (en struktuur / patroon wat jy begin met) moet geskik is vir jou eie situasie te wees. Jy kan ander nuttige idees in die induksie-opleiding kontrolelys en ander opleiding templates vind op hierdie webwerf, omdat hulle almal te voorsien verskillende aspekte en moontlike opskrifte / inhoud vir 'n algehele opleiding beleid. Die uitdaging in die ontwikkeling van 'n doeltreffende opleiding beleid is insluitend al die belangrike kwessies maar hou dit kort en kompak, sodat mense werklik sal lees en verwys na dit. byvoorbeeld of handleidings moet bevat, of in plaas verwys na die opleiding beleid of handleidings is natuurlik-spesifieke of werk - Wat belangrik is ook, moet 'n opleidingsbeleid die basiese stelsel en die bestuur riglyn vir die mense wat ontwerp en ontwikkel opleidingshandleidings binne die organisasie te voorsien spesifieke of departementele spesifieke wie verantwoordelik is vir die ontwerp en die opdatering van handleidings en of die media formate van handleidings (gedruk, online, ens). Wat ook al is ingesluit in die opleiding beleid, hou dit eenvoudig - die gebruik van kort bullet punte onder elke opskrif sal groter duidelikheid te skakel. Beleid is geen nut as hulle so droog en langdradig dat mense nie geneig om te lees en te gebruik. Soek insette van alle belanghebbende persone - veral diegene wat verantwoordelik is vir die uitvoering van opleiding verantwoordelikhede - weer 'n beleid is geen nut indien dit ontwikkel in isolasie van diegene wat dit nodig het. Sirkuleer konsepweergawes van jou nuwe beleid om mense op alle vlakke en in alle funksies, sodat jy kan seker wees dat die bewoording verstaan ​​en sinvol - en ook om te kom op 'n beleid wat is ooreengekom en aanvaarbaar is. Meer gedetailleerde of verwissel punte kan altyd aangeheg word aan die belangrikste dokument wat makliker veranderinge in staat stel, en vermy stapels die belangrikste beginsels. Gedetailleerde aspekte van opleiding inhoud en leerling notas is nie vir insluiting in 'n opleidingsbeleid - spesifieke opleiding (en afrigters) aantekeninge is vir opleidingshandleidings, nie die oorheersende opleiding beleidsdokument. opleidingshandleidings - definisies en voorbeelde Soos 'n opleidingshandleiding verskil van 'n opleidingsbeleid. A opleiding beleid handel oor relatief vaste oorheersende beginsels en strategie en stelsels. Opleidingshandleidings hanteer spesifieke opleiding notas en opleiding inhoud soos instruksies, prosedures, standaarde, diagramme en illustrasies, tegniese data en afrigter se notas. Voordat die skryf van baie opleidingshandleidings is dit nuttig om te besluit en te beskryf hoe die handleidings gestruktureer moet word en georganiseer - wat logies is die beste aangespreek in die opleiding beleid, gewoonlik binne stelsels / instrumente oorwegings of soortgelyke. 'N Opleidingshandleiding kan verskeie vorme aanneem, en tipies dek 'n bepaalde opleiding gebied of vak of kursus. Daarom organisasies van 'n baie beskeie skaal (meer as 20 werknemers byvoorbeeld) sal tipies produseer en in stand te hou 'n paar of baie verskillende opleidingshandleidings. Ongeag die grootte van die organisasie, is dit heel redelik om al opleidingshandleidings binne een versameling, wat is nuttig vir alle personeel en ook vir die oorhoofse bestuur / toesig van opleidingshandleiding materiaal te vergader. 'N Opleidingshandleiding kan dek departementele of werk-spesifieke opleiding, of 'n spesifieke opleidingskursus (byvoorbeeld verkope, finansies, werking van toerusting, ens). 'N Opleidingshandleiding kan ook dek opleiding wat aan alle poste en departemente (byvoorbeeld, induksie, gesondheid en veiligheid, IT, dienswet, bestuur, ens) betrokke is. Die twee hoof verskillende weergawes van opleidingshandleidings is: handleidings wat deur afrigters - om toepaslike opleiding beplanning, ontwerp, lewering, assessering en ontwikkeling handleidings wat deur leerlinge in staat te stel - om al die nodige inligting vir leerlinge te verskaf ter ondersteuning van die onderskeie opleiding ontvang. Elke weergawe bevat basies dieselfde materiaal, maar uitgebrei en aangepas vir die verskillende doeleindes van afrigter of leerling. A opleidingsbeleid kan ingesluit word in 'n opleidingshandleiding, of afsonderlike as 'n verwysing dokument gehou, maar een of ander manier dit moet beskikbaar wees om mense gemaak word en sigbaar in alle opleidingshandleidings verwys. Of om die volle opleiding beleid binne opleidingshandleidings sluit grootliks afhanklik van die grootte van die opleiding beleidsdokument en die bedrag van opleidingshandleidings updates. 'N Kort inspirerende opleiding beleid van tussen een en drie bladsye sou baie goed te pas binne 'n aantal opleidingshandleidings, en is waarskynlik 'n ideale benadering. Maar in groter organisasies wat wordier beleid, 'n onvermydelik swaar beleid van tien bladsye is in plaas waarskynlik die beste bloot opgesom in opleidingshandleidings, en 'n verwysing gegee vir die verkryging van die hele beleidsdokument. Hou 'n groot beleid te skei is ook sinvolle waar baie van die updates is gemaak om handleidings. Toenemend opleiding beleide en handleidings kan aanlyn beskikbaar gestel word, deur middel van 'n intranet of soortgelyke, wat makliker en vinniger opdatering en kommunikasie van veranderinge in staat stel. Weereens is dit 'n beginsel wat aanvanklik by die opleiding beleid stadium moet ooreengekom word. Hier is 'n sinvolle struktuur vir 'n opleidingshandleiding. In hierdie voorbeeld word aanvaar dat die opleiding beleid is 'n aparte dokument: leer / opleiding handleiding struktuur sjabloon titel of opskrif van vak / kursus / departement / indiensopleiding indeks, rooster, program (veral itemising opleiding inhoud en elemente) opleiding beleid of beleid opsomming (en verwysing na volledige dokument huidige beleid - beklemtoon kwessies oor gelykheid en indiensneming / wet diskriminasie) inleiding / definisies (handleiding struktuur en woordelys, terminologie, opleiding ontwerp rasionaal, ens) het ten doel, verwagtinge, maatreëls (die opstel van die toneel - verduidelik wat sal gebeur - wedersydse verwagtinge en standaarde - die Kirkpatrick-model is nuttig vir hierdie) gebruik van die handleiding (hoe die handleiding werk en hoe dit verband hou met die opleiding en die werk) opleiding metodes, ondersteuning, media, materiale (die opleiding formate en opsies, tutors en ondersteuning) opleiding inhoud / elemente (gedetailleerde en in logiese volgorde en in die regte grootte elemente vir afgevaardigdes leervermoë, en weerspieël die einde van die opleiding aktiwiteite en aflewering - sien voorbeeld formate hieronder - weer sien Kirkpatrick se model wat gebruik kan word as 'n struktuur vir elke element - en sien ook die VAK leerstyle en Kolb leersiklus / style model, wat albei nuttig om te verseker lewering formate ontmoet behoeftes van al verkies leer en kommunikasie style deurlopende leer en opvolg (veral help met praktiese implementering - opsioneel hierdie afdeling ingesluit kan word na elke opleiding element, wat verkieslik waar inhoud is omvangryk of ingewikkeld - sluit enige relevante inligting om jou te help en leerders aan te moedig om nuwe moontlikhede te kan toepas en te leer) bibliografie en verwysings (verdere inligting bronne voortgaan - weer opsioneel hierdie afdeling ingesluit kan word na elke opleiding element indien meer effektief vir afgevaardigdes) kopiereg en outeurskap inligting (soos toepaslik - natuurlik meer betekenisvol vir ekstern verskaf opleiding) hierdie sjabloon is 'n voorbeeld. Volgorde en items kan verander word om situasies aan te pas. Waar opleiding is verskaf deur 'n afrigter (in teenstelling met aanlyn of deur afstandsonderrig) dan 'n afrigter se weergawe van die handleiding bykomende afdelings wat hierdie aspekte, soos van toepassing op die situasie moet die volgende insluit: - afrigter se weergawes - opleidingshandleiding bykomende afdelings / items afrigter s kontrolelys / inventaris (alle materiaal en toerusting wat nodig is vir kursus / opleiding - insluitend verduideliking van enigiets oop vir interpretasie of verwarring) opleiers inhoud notas (vir die aanbieding van elke afdeling insluitende opsies en alternatiewe vir verskillende leerstyle, vlakke van vermoë, en enigiets relevante, nuttige of potensieel ontstaan ​​in lewering - nie beperk tot gebeurlikhede, maar ook uit te brei na wenke en idees vir die verbetering van dienslewering, genot en leer oordrag - ideaal 'n groeiende bron van afrigter se hulp in die loop van die kursus of program, met die veronderstelling n afrigter betrokke) meesterkopieë van leerling notas en aalmoese (in geval van verlies of versuim of bederf, en waar geen kopiëring fasiliteite bestaan ​​dan genoeg spaar afskrifte moet deel van die kontrolelys / inventaris wees - webadresse of skakels kan volstaan ​​in plaas van harde kopieë waar materiaal georganiseer en beskikbaar betroubaar aanlyn) afrigter se kursus / opleiding bestuur notas (met betrekking tot plek, huishoudelike reëlings, reis - en verblyfkoste inligting, ens) afrigter se kontakpunte (vir afrigter se verduideliking of hulp met enige aspekte van die kursus / opleiding te lewer - tipies 'n kenner of departement direk betrokke is by die ontwerp van die kursus en / of verantwoordelik vir die funksie waarin tegniese inhoud woonagtig is in die organisasie of opleidingsverskaffer) jy moet 'n struktuur vir jou eie situasie wat aan die behoeftes van mense te ontwikkel om dit te gebruik en wat jy beoog om te bereik . opleiding inhoud notas in opleidingshandleidings - monster formate Daar is so baie maniere om dit te doen. In wese afgevaardigdes moet notas en ondersteunende inligting wat gepas is en om die opleiding inhoud relevant word meegedeel, en ook om die voorkeur style van die leerlinge is. Byvoorbeeld, indien die leerlinge is geneig om baie detail verkies, dan verseker notas bevat baie detail. As leerlinge verkies vinniger visuele voorstellings en diagramme en foto's, dan verseker sulke beelde funksie sterk in die ondersteuning van notas. As leerlinge is baie aktief en praktiese en soek baie deelnemende praktiese ervaring dan verseker hierdie aspekte word ingebou in die ondersteuning van materiale. Wat ook al, maak seker dat elke element van die opleiding inhoud is gestruktureer om sy eienskappe, standaarde / parameters, insette en uitkomste te verduidelik. Kaarte en rooster uitleg met genommerde punte, vergelykings, grafieke is baie meer doeltreffend as vry-loop teks en vertelling. Jy kan ook gebruik / pas die belangrikste struktuur van 'n opleiding beplanner (of jou eie plaaslike ekwivalent) te definieer en aan te bied elke deel of element van die opleiding inhoud in 'n duidelike ooreenstemming afdelings, byvoorbeeld: Dit is 'n net 'n breë aanduiding van formaat en moontlike afdelings - artikels groottes afhang van die inhoud wat jy d nodig om in te voeg in elk. opleidingshandleiding - notas bladsy struktuur voorbeeld opvolg en meting ander raamwerke kan gebruik word in plaas of in samewerking met relevante afdelings hierbo. Kies 'n raamwerk of struktuur vir die formaat van die notas wat die situasie en die behoeftes van die afgevaardigdes pas. Die volgende modelle en metodes te voorsien moontlike strukture te gebruik of aanpas of meng in die ontwikkeling van 'n nuttige model vir die werklike opleiding inhoud notas bladsye van 'n opleidingshandleiding. Sodra jy 'n formaat wat jy kan dan makliker in die bokse te vul, of selfs die taak om dit te doen om iemand wat die tegniese aspekte van die opleiding element verstaan ​​sonder om noodwendig in staat is om opleiding te ontwerp van nuuts af te delegeer. Die formaat is die sleutel. Kirk Kolb Bloom VAK / Vaardighede Gesindheid Kennis / veelvuldige intelligensie Bewuste Bevoegdheid proses stappe - die flatpack meubels benadering - genommer instruksionele punte met diagramme - so genoem na die instruksies tipies ingesluit met flatpack self-vergadering meubels, waarin duidelik diagramme verminder die behoefte vir baie teks, en so is vinnig en maklik begryp, selfs tot 'n mate deur vreemde taal sprekers of ongeskoolde skyfie afskrifte lesers aanbieding met notas (powerpoint of soortgelyke) - sorg vereis of dit word té afhanklik van die kwaliteit van die skyfies - ondersteun notas het na 'n ander en meer instruksionele en gedetailleerde doel strokiesprente en illustrasies te vervul (kan help transformeer droë teks-belaaide inhoud in baie meer aangenaam en stimulerende leermateriaal) Hierdie templates is 'n gids - 'n beginpunt of 'n verstek. Op voorwaarde dat jy 'n gepaste struktuur van 'n soort volg dan jou opsies is eindeloos - veral wanneer 'n mens begin om die groeiende moontlikhede van digitale en aanlyn media te oorweeg. Wat ook al, te streef na 'n opleidingsbeleid en 'n opleidingshandleiding metodologie wat aan die behoeftes van jou mense en wat jy beoog om te bereik in die wydste en mees avontuurlustige manier moontlik. Opleiding moet gestruktureerde en logies wees, omdat dit gepas en meetbare moet wees - Verder moet dit ook innoverende, genotvolle, etiese en reageer op die toenemende verwagtings van jou mense en jou kliënte. sien ook ander materiaal vir die ontwikkeling van mense: outeurskap / verwysings soek businessballs webwerf Die gebruik van hierdie materiaal is gratis vir self-ontwikkeling, die ontwikkeling van ander, navorsing, en organisatoriese verbetering. Asseblief verwys outeurskap en kopiereg materiaal wat gebruik word, insluitende skakel (s) om Businessballs en die materiaal webblad sien outeurskap / bo verwysing. Hierdie materiaal mag nie verkoop word, verskyn, of 'n gereproduseerde aanlyn. Disclaimer: Afhanklikheid van hierdie materiaal en enige verwante voorsiening is op jou eie risiko. Alan Chapman aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige foute of skade wat voortspruit. Soek gekwalifiseerde raad vir enige optrede behels potensiële laste. Waar toepaslik behou hierdie kennisgewing op kopieë. Sien oor ons vir 'n gedetailleerde terme. Businessballs 2016 Besigheid Strategie Sjabloon Beplan jou probleem wat jy nodig het om jou strategiese plan vinnig te dokumenteer. Dit is nodig dat jy 'n dokument op te wek waar jy die besonderhede met betrekking tot jou maatskappy se korporatiewe strategie op te som. Ons oplossing Ons het die Plan Sjabloon Business Strategie om jou strategiese planne te dokumenteer. Dit Microsoft Word hulpmiddel is 'n groot bron om te help lei jou deur die ontwikkeling van jou maatskappy se strategie. Artikels van die beplanningsdokument insluit: Uitvoerende Opsomming: Waar jy jou strategiese doelwitte en belangrikste programme vir die komende jaar sal aanbied. Interne analise: Waar jy jou maatskappy se vaardighede, vermoëns en werknemers tevredenheid sal evalueer. Eksterne Analise: Waar sal jy analiseer jou maatskappy se kliënte, produk posisionering, en die kompetisie. Strategiese Doelwitte KPI: Waar jy jou maatskappy se KPI sal bied, gapingsanalise resultate, sleutelsuksesfaktore, en 'n hoë-vlak maatskappy se doelwitte. Doelwitte, meet, Teikens inisiatiewe: Waar jy jou merk telkaart, Balanced Scorecard Strategie Kaart, en jou Program Ontplooiing Bylae kan ontwikkel. Vir agtergrond inligting, lees ons Uitvoerende Opsomming: Die skryf Business Strategie Planne Sleutel Voordele dokumente strategiese planne vir jou besigheid bied 'n gids tot die ontwikkeling van jou maatskappy se strategie stel die maatskappy se doelwitte, inisiatiewe doelwitte identifiseer hoe doelwitte sal gemeet spaar ure op opmaak Microsoft Word-dokument Geskatte tyd vereiste: 5 Ure vaardighede wat vereis: Strategiese Beplanning sluit aan by 'n Premium lidmaatskap en deel van ons gemeenskap van 80.000 Marketing professionele. Aflaai van ons biblioteek van 1000 praktiese gereedskap, templates, maatstaf verslae, tegnologie navorsingstudies, aanslae, playbooks, sakrekenaars, planne, raamwerke, kontrolelyste, volwassenheid modelle, planne, begrotings, RFPs, posbeskrywings en nog baie meer. Ook, kry gesertifiseer met bemarking 100 e-leermodules in DM Universiteit. Opleidingskursusse op inhoud bemarking, sosiale media, SEO, aanlyn-advertensies, produk bemarking, Blogging vir Besigheid, Video Bemarking en nog baie meer. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om uit Training Development Roadmap Deel zoom hierdie Slide LinkedIn Corporation 2016


No comments:

Post a Comment