Saturday, September 24, 2016

Selektiewe Forex Trading Pdf

Jou plan 1-2-1 Afrigting Hoe dit werk Opvolg Persoonlike Ontwikkeling sessies Jou Persoonlike Trading Plan Oor Jou afrigter handel ervaring: 10 jaar (Persoonlike Trading vir 8 jaar en die bestuur van kliënte sedert 2013) Afrigting Ondervinding: 4 Jaar (Afrigting met Jarratt Davis by die Fonds Trader Akademie, Hoof Mentor by Forexmentor: Live, Eienaar en skepper van The Daily Forex Skool en The Daily scalper en skrywer van The Art of scalping) Ek beskou myself as een van die gelukkiges. Ek was op die regte plek op die regte tyd en was baie gelukkig om te groei tot met iemand wat is nou een van die wêreld se grootste Forex Traders, wat oor die jare het my vriendelik gementor tot sukses. Ek weet vir 'n feit dat as ek nie daardie luukse gehad het nie, dan het ek sou wees waar jy nou - steeds op soek na die regte koers nadat hy duisende op my reis reeds en ná talle mislukte pogings om handel, gefrustreerd, en gereed om te gee up. Ek is die handel / bestuur fondse vir baie jare nou, en die vreugde van die opvoeding van honderde studente gehad het. Ek kry nou te geniet die vryheid wat die bedryf bring, terwyl die begrip dat sy byna onmoontlik om volgehoue ​​wins in die lang termyn te maak sonder om te leer deur te kyk reguit oor die skouer van iemand wat die probleme wat jy met waardering, maar ook weet hoe om hulle te bowe te kom en bereid is om jou hand vas te hou terwyl jy leer. Dit is waarom ek besluit om oop te maak 'n paar van my tyd om eksklusief te mentor 'n klein aantal handelaars op 'n 1-2-1 basis en om te werk met hierdie individue op 'n persoonlike vlak om hulle te lei tot sukses. 5 Redes om nou Skryf in wat ander mense dink Vrae V: Is hierdie diens te open vir almal A: Nee - om te hou die diens persoonlike en private, ek moet my studente te beperk. As gevolg van ander verpligtinge, kan ek net op 'n maksimum van 2-3 studente per maand, dus ek het selektief oor wat ek op te wees. Slegs diegene met realistiese handel aandele en uitsonderlike toewyding vlakke sal gekies word - dit is 'n goeie ding al is, dit maak die diens werklik eksklusiewe. V: Wat sal ek moet A: Al wat jy nodig het is 'n Skype versoenbaar PC, Mac of Tablet met 'n internet konneksie vir die persoonlike sessies en Skype (wat eintlik Free). Q: Wat presies is die proses van hierdie program A: As suksesvol in jou aansoek, Stap 1: Ons het 3, 60 minute 1-2-1 sessies, waar ek sal leer hoe om werklik te verstaan ​​die markte op 'n vlak veel hoër as dié van die meeste handelaars. Die sessies vind plaas oor 2-3 weke neem as 'n tyd om jou te pas en teen die einde, sal jy die markte te verstaan ​​vanuit 'n institusionele oogpunt en selfvertroue te hê om te weet wat om te verwag en hoe om selfs handel vir die dag voordat jy maak jou kaarte. Stap 2: Saam sal ons 'n verhandeling van plan unieke ontwerp om jou eie styl en omstandighede, is om te gebruik in tandem met wat jy geleer het in ons oefensessies. Jy kan dan gaan handel die plan. Stap 3: Na 3 maande het ons 'n ander 1-2-1 sessie waar ons jou vordering sal hersien en weer af te dwing wat jy geleer het terwyl stryk uit enige moontlike daling rug sal hê. Stap 4: na die ander 3 maande het ons ons laaste sessie sal waar ons sal finaliseer wat jy geleer het en bespreek jou handel toekoms en stel jou voor aan paaie wat jy kan gebruik om gereelde inkomste te genereer, soos Signal Voorsiening en Fondsbestuur. Q: Hoe vinnig kan ek 'n begin: Afhangende van die beskikbaarheid streef ons almal begin binne 2 weke van die ondertekening tot kry, maar ons het 'n mate van buigsaamheid as gevolg van die klein aantal studente wat ek op elke maand. (Voel vry om ons te kontak om beskikbaarheid te gaan). Q: Hoe sal ek onthou wat ek leer A: Elke sessie is aangeteken en op 'n DVD-ROM vir julle gestuur om saam met jou handel plan ná die aanvanklike 3 afrigting sessies. Die opvolg sessies word ook aangeteken en kan afgelaai word kort nadat hulle plaasvind sodat jy harde kopieë van die hele program te verwys na enige tyd, so wat jy ontvang sal werklik uniek wees en op maat van jou eie handel ingesteldheid te pas. Q: Wat van volgehoue ​​ondersteuning - ek moet dalk meer hulp A: Gedurende die volle 6 maande dat ons in kontak, sal ek via e-pos as jy enige vrae het. Verdere hersiening sessies kan bespreek word by 'n voorafbepaalde koers, maar dit is baie onwaarskynlik dat jy dit op hierdie punt sal nodig hê. Q: Hoeveel kos dit A: Die koste van die volledige program is net 2000, en die beste deel is, dit is verdeel in 2 paaiemente, wat beteken dat jy betaal die helfte by voorbaat, maar slegs die 2de helfte as jy 100 tevrede met is die diens ontvang, met die wete dat jy uiteindelik op jou pad na winsgewendheid. V: Ek kan nie regtig bekostig dat daar nog baie by voorbaat A: Ongelukkig as dit die geval is, as Forex nie die regte bedryf kan wees vir jou - om 'n ordentlike lewe van Forex wat jy nodig het om te handel op rekeninge van 100,000 en opwaarts sodat die fooi Ek besweer is klein in vergelyking met die grootte van die rekeninge wat jy moet handel asook die langtermyn voordele wat jy sal kry. As jy nie toegang tot hierdie vlakke van fondse dan sal jy nodig het om te werk aan Fondsbestuur. wat is 'n laan van die program sal jou help met. V: Hoe werk jou pryse te vergelyk met ander A: Soortgelyke dienste kan enigiets opwaarts van 6000. 'n paar bekende is om nader aan 100,000 kos kos. Dit is 'n belegging. nie net nog 'n handel kursus. V: Kan ek betaal in paaiemente A: As gevolg van die beperkte ruimtes vir studente wat ons hierdie fasiliteit nie kan bied. V: Hoe kan ek weet jy is 'n ware handelaar A: Dit is die miljoen dollar vraag. Eerstens, is my mentor geverifieer as een van die wêreld se beste. In die tweede plek is ek ten volle deursigtig in my eise. My jaarlikse teiken is 'n sinvolle 30 per jaar, en ek het in die openbaar my handelsresultate deel aanlyn hier: V: Hoe sal ek weet of dit regtig vir my 'n: Deursigtigheid is alles - ruimte is so beperk Ek het baie selektief in te wees wat ek op, dan sal ek net raai die diens aan diegene wie se aangesig ek voel sal baat die meeste. V: Kan ons doen die aangesig van die sessie is om 'n gesig: Dit kan gereël word, maar addisionele fooie van toepassing sal wees. Het jy 'n vraag wat t beantwoord Kontak ons ​​programinhoud isn: Die program bestaan ​​uit 5, 1-2-1 sessies (omstreeks 1 uur elk) wat ontwerp is om jou te neem waar jy nou is, om te kan heeltemal onafhanklik handel. Sessie 1: Meer inligting oor die ware vloei van Forex en hoe om die Sentrale banke gebruik om te voorspel wat die markte gaan Sessie 2 doen: Leer hoe om hierdie te kombineer met die mark sentiment 'n ware beeld van die markte te bou en hoe om dit te versamel inligting sonder die noodsaaklikheid van inskrywing dienste, en hoe om dit te gebruik om jou handel pare en rigting te beplan en eintlik voorspel wat 'n grafiek lyk voordat jy selfs sien dit. Sessie 3: Ons wil gaan oor 'n praktiese handel plan wat dek die beplanning van jou dag reg deur tot die neem van ambagte en die bestuur van hulle - hierdie plan sal gebou word om jou eie persoonlike omstandighede. Sessies 1-3 vind plaas ongeveer 4 dae uitmekaar om jou tyd om elke les te verteer gee en na die derde sessie sal jy 'n harde DVDrom afskrif van die PDF Trading Plan, en die opgetekende sessies wat ons ontvang. Sessie 4: 'n oorsig van waar jy is. Dit vind plaas na 3 maande - ons gebruik hierdie sessie om seker te maak jy is op die regte spoor en om enige probleme wat jy mag gevind het (indien enige) te bekamp. Sessie 5: 'n Finale hersiening na die ander 3 maande om jou benadering bevestig en om te kyk na moontlikhede vir verdere inkomste uit FX soos Fund Management, Signal Voorsiening, of selfs 'n deel van my daaglikse Forex Skool moderering span. Kostevoordeel nou van ons unieke pay as you Wins stelsel. Die totale koste van die volledige program is net 2000, maar jy betaal slegs die eerste helfte (1000 USD) by voorbaat. Die res van die helfte is as gevolg na 3 maande om te verseker dat jy in staat is om die voordele te sien van die opleiding gegee gewees het. As vir een of ander rede wat jy sondaars t tevrede met jou resultate, kan jy die tweede betaling kanselleer, geen vrae gevra. Spesiale aanbod: Na voltooiing van die tweede en finale betaling, kan jy geniet GRATIS leeftyd toegang tot al die bronne tot fundamentalforex (ter waarde van meer as 1000 per jaar). lesse is gewaarborg om te begin binne 'n maand van jou aanvanklike aankoop. Kontak vorm wat jy in die mark as 'n belegger was en is teleurgesteld met die resultate Het jy weg te bly van die markte omdat jy dink hulle is te riskant Is jy verward deur tegniese en fundamentele analise Wil jy ophou raai watter rigting die markte gaan en neem die professionele benadering tot handel dryf as 'n besigheid Maak die idee van die bestuur van jou besigheid deur die nommers vir jou sin Maak die idee van handel aandele en opsies as 'n werklike besigheid klink goed vir jou as jy ja geantwoord het op een of meer van die vrae hierbo, ek dink jy sal 'n goeie kandidaat vir hierdie opleiding wees. Ek grap net. Sy alles gratis. Aflaai, lees en gebruik enige van hierdie handel ebooks. Ware 5m 4R / R stelsel 5 min 4R System. pdf 525 KB 3575 downloads Uploaded 17 September 2014 10:19 Welkom by almal. Ek het gespeel met die idee van plaas hierdie stelsel vir een of ander tyd, besef dat dit kom met 'n baie verwagtinge nie te praat van die tyd in beslag. Maar in elk geval ek sal neem die plunge en hopelik 'n paar sal voordeel daaruit te kry. Dit is een van drie stelsels Ek handel, maar is my stelsel en verbruik die meeste van my tyd. Die stelsel is gebaseer op gesonde beginsels handel rondom die gewilde driehoek grafiek patroon wat die meeste handelaars is vertroud met met 'n knipoog. want so goed soos dit is, deur dit self sal nie genoeg goeie resultate gee. Dit is 'n maklik geleer stelsel ideaal vir beginners as jy weet die basiese beginsels van die saak. Dit is 'n bewese stelsel oor 'n lang tydperk van die tyd so moenie probeer en verander dit op hierdie draad anders sal jy net bederf dit vir elkeen. Soos ek gesê het dit is gebaseer op opklim en neerdaal driehoeke, maar met 'n paar baie belangrike reëls verbonde aan hierdie een van die mees kragtige handel strategieë wat jy sal teëkom maak. Maar dit verg 'n bietjie geduld, as jy op soek is na 'n plan wat jy 10 ambagte per dag sal gee dan die beste wat jy elders gaan. Hierdie stelsel sal enige waar tussen 3 en 8 ambagte per week gebaseer op die monitering van net 4 pare genereer. Ek handel dit oor die Jen pare, maar sal werk op enige lae verspreiding paar. Ek sê lae verspreiding want ons sal met behulp van 'n konstante 5pt stop verlies. 'N Driehoek patroon is 'n voortsetting patroon in 'n trending mark en wat ons met die oog op betree die mark teen presies die regte tyd, net soos dit breek uit van die driehoek, die gebruik van hierdie stelsel werk ongeveer 50 van die tyd met 'n Risiko / beloning van 4 of 'n Neem Wins van 20pts. Die truuk om die sukses van die stelsel en die vermindering van vals outs is baie spesifiek van die ambagte wat jy neem om te wees nie, maar moet jy nie neem om 'n lang leer as ek sal plaas soveel grafiek voorbeelde as wat ek kan van beide goeie en swak voorbeelde van handel set-ups, sodat jy weet wat om te kyk vir. Die skoonheid van hierdie stelsel, in teenstelling met ander is wat jy kry 'n paar kennisgewing van dreigende ambagte so intekenaars op die draad mekaar van opkomende bedrywe kan inlig eerder as post ambagte nadat hulle gebeur het. Ek sal nie die verskaffing van 'n handelsmerk plaas diens aan mense wat te lui om die poging in die stelsel sit en leer, wanneer jy dit leer en dit sal nie lank neem elkeen kan bydra tot plaas set-ups patrone hulle sien die ontwikkeling van jou gunsteling pare sodat elkeen kan baat vind Dit is kaal bene handel op naak kaarte, jy is nie 'n mooi aanwysers hier. die manier handel moet wees. Kort Ek sal die boute en moere van die stelsel te plaas, ek hoop dat jy sal saam kom vir die rit. Vervolg. op post 21. Wysig: ADITTIONAL QUICK SCALP weergawe wat ek ve besluit om hierdie metode toe te voeg tot die standaard weergawe, vir diegene handelaars wat tyd swak of wat net wil 'n bietjie meer aksie terwyl hulle wag vir die eerste setups om saam te kom. Soos met die meeste kopvel ambagte dit nie 'n groot R / R gradering by net 1 tot 1. In teenstelling met st. weergawe van 1 tot 4, maar met die praktyk die meeste moet dit baie winsgewend te vind. Dit maak 'n paar beperkings om dit die beste kans inskrywings gee net soos die standaard weergawe en wil jy dalk 'n paar aspekte te pas by jou styl aan te pas. Pare Ons gaan die pare om net Jen pare O / Y, E / Y, A / Y, G / Y, as hulle oor die algemeen die vinnigste beweeg beperk. TRADING TYD Euro en eers vroeg NY sessies. RISIKO 2 risiko / stop verlies en 2 Neem Wins. So 5pip s / l en 5 pit t / p. As gevolg van die die tipes inskrywings ons kyk vir prys is gereed om weiering sodra ons einde is geaktiveer en gewoonlik kry tot 5 pitte redelik vinnig. Jy moet egter nog geduldig wees en kry mooi gevorm setups, sal slordige stel ups erg uit te voer. As jy selektief is moet jy maklik in staat wees om 2-4 setups per sessie, meer as genoeg om die meeste gelukkig te hou vind. Moenie overtrade. INSKRYWINGS: Sodra jy 'n geskikte inskrywing gevind. stel jou Koop Stop by die top punt plus jou verspreiding plus 0,2 pit dan. Jou t / p 5 pitte bo hierdie. Voorbeeld Top van punt is 138,32 0,9 verspreiding 0,2 inskrywing prys van 139,42. Vir ons verkoop net ad 0,2 waarde wys. Stop verlies is ingestel op dieselfde tyd as koop / verkoop orde. Handel bestuur Tot jy maar sodra jou handel kry om naby t / p bring s / l na B / E. Demo handel hierdie eerste om 'n gevoel vir dit te kry en aan te pas om jouself te pas as dit nodig is. Net soos 'n kant nota. As jou prys neem van vinnig reguit verby jou 5 pitte en jy hoef nie 'n T / P op, bring jou s / l tot 5 pitte op daardie wins sluit in sien hoeveel ekstra jy kan sak. Net in gedagte hou dat as jy kies om hierdie metode te gebruik dit moeilik kan wees vir jou om die standaard stelsel handel as wat jy altyd sal versoek word om ambagte te sluit by 5 pitte eerder as laat hulle hardloop. Of jy kan net gebruik dit op dae wanneer die mark is verskeidenheid gebind en die standaard inskrywings is nie te vinde nie. Goeie handelstoestande. Enige vrae vra. geduld is bitter, maar sy vrugte is soet


No comments:

Post a Comment