Thursday, September 29, 2016

Online Trading Maatskappye In Uae

E-makelaarsloon Citibank makelaarsloon is 'n aanlyn handel diens wat jy met direkte toegang tot kapitaalmarkte in die VSA, die Verenigde Koninkryk, Japan, Kanada, Frankryk, Duitsland en Switserland. Onder die Mutual Fondse platform wat jy kan kies uit meer as 59 fondse versprei oor 12 bateklasse om jou portefeulje te diversifiseer. Onderlinge fondse kan verhandel aanlyn 24x7 by Citibank online (onder Investments onderlinge fondse) teen mededingende pryse. Met jou Veiligheidsraad makelaarsloon en Mutual Fondse Rekeninge, kan jy geniet aanlyn batebestuur dienste op gerieflike en buigsame mark plaaslike tye en kies sekuriteite en fondse wat die beste by jou beleggingsdoelwitte. Koop en verkoop sekuriteite in die VSA, die Verenigde Koninkryk, Japan, Kanada, Frankryk, Duitsland en Switserland markte en belê in 'n gediversifiseerde reeks effektetrusts, wat die belangrikste bateklasse wêreldwyd Handel maklik deur ons gebruikers-vriendelike Citibank Online platform Handel teen mededingende pryse Oop 'n Securities Brokerage rekening en Mutual Fondse Rekeninge met geen minimum deposito of balans vereis in jou huidige of spaarrekeninge Klik hier om 'n volledige lys van beskikbare aandele te besigtig skakel tussen die Securities Brokerage rekeninge en ander Citibank rekeninge Goeie tot dusver en Stop Loss te beperk instruksies beskikbaar E bevestiging van ten volle en gedeeltelik uitgevoer ambagte stop verlies te beperk funksie Stock Quote Service effekte en aandele vertoon onder een makelaars rekening verskaffing van 'n gekonsolideerde siening van jou portefeulje om aansoek te doen vir 'n Securities Brokerage rekening en Mutual Fondse Rekeninge, besoek jou naaste tak. Ons verhouding professionele sal jou help om die rekening opening proses insluitend assessering van jou belegger profiel en jou kennis en ervaring. As jy wil graag 'n Citibank verhouding professionele om jou te bel, kliek asseblief hier Na suksesvolle voltooiing van die rekening opening proses, sal Securities Brokerage rekening en Mutual Fondse Rekeninge word gestig vir jou. Jy sal nodig hê om jou huidige / spaar / betaalrekening finansier voordat jy kan begin handel. Vir 'n vinnige en maklike toegang tot die markte, kan jy handel bestellings via Citibank Online platform: Teken aan op Citibank online Rol oor Investments en kies E-makelaarsloon of Mutual Fondse Kies jou rekening en klik op Handel Nou begin handel vir Securities Brokerage of koop om te begin handel oor Mutual Fondse vir meer inligting, kan jy gerus jou Verhoudings Bestuurder of 'n beroep op 9714 311 4000 Klik hier vir Wealth Management Kit. Klik hier vir ons huidige skedule van koste. Disclaimer DubaiShareTalk I m keelvol met my huidige makelaar, die on-line stelsel was af vir die hele dag vandag. Op die top, man ek mis 25 van die waarde van die rekening. al die kontant is weg. Ek noem en hulle het gesê dat vandag kan jy net plaas handleiding telefoon bestellings. Hoewel hulle 'n mooi promosies waar hulle terugbetaal 20 van die 3-maande kommissie koste in my rekening. maar ek wil graag oorskakel vanaf Emirate makelaarsloon nou. Ek m Baie vererg Nou ek het jou hulp nodig om 'n goeie makelaar 1) Goeie betroubare en vinnige internet handel enjin vind 2) Kommissie minder as die standaard 0.27 3) Sommige waarde toevoeg navorsing en die opstel van enigine (bv Mubasher) 4) Groter firma. Ek don t wil my geld te waag met die kleineres 5) Dit sal goed wees as hulle 50 tot 100 oortrokke fasiliteit te hefboom. (. Iewers Ek wil plaas te koop bestellings by aggressiewe pryse in meer as een stock Dit is selde kry vervul, sodat jy nodig het om baie verbintenis te plaas) Enigiemand kan ons goeie terugvoer Kan iemand help deur die deel van ervaring gee asseblief hier is my ervarings: Emaar finansiële Dienste - online ok, lyk lomp, het 'n paar klein probleempies toe ek die eerste keer gebruik dit in 2005 (nie toeganklik, bestellings nie gaan deur of vertraag ens), don t weet of verbeter sedertdien. Dubai International Securities - hawe t gebruik dit aanlyn (probeer maar my aandele didn t opdaag), op die regte pad fyn. Stadig om toegang te verkry tot fondse - behoefte om oordrag te doen of raak te keur. Abu Dhabi Finansiële Dienste - hawe t aanlyn probeer, op die regte pad (telefoon, ens) fyn, en hulle weer gekoppel aan NBAD bankrekening, sodat daar geen moeite om geld uit. Mubasher - Ek hou van die aanlyn koppelvlak, bestellings lyk om te gaan deur middel van die mees glad aanlyn van die wat ek vyf probeer. Sou my eerste keuse wees as dit nie s wat gekoppel is aan 'n bankrekening, maar ek dink geld oordrag was maklik en vinnig. EFG Hermes - probeer aanlyn, misluk, gepraat met EFG, probeer weer, weer misluk. Offline fyn. Dink geld oordrag is makliker as ander nie-bank makelaars. NBD makelaar - aanbod marge handel, Ek het dit opgerig, maar nooit gebruik nie (dankie, dit was net voor die groot ongeluk einde 2008 dat ek gaan om te begin). Machrak makelaar - aanbod marge handel, het ek ook dit oprig, maar nooit gebruik nie. Sommige vorige onderwerpe in die UAE makelaars forum het vergelykings en kommentaar ook. Of sien die lys van die VAE makelaar onderwerpe. Lees forum plaas riglyne. veral as jy is gedeaktiveer. Ek vyf is met behulp van EFG Hermes. Dit is baie glad, vinnig, betroubaar. Ek hawe t die gesig gestaar probleme online. Dit hang af van wat die leser wat jy gebruik. Firefox Safari Sy het standaard nr HEFBOOM opsie redelik ordentlike / voldoende aanlyn streamer Mense aanbeveel my Shuaa as 'n makelaar, toe ek met hulle gedeel hoe ek groot 'n bedrag geld verloor in Shuaa voorraad. cant gee my woord op dit. interessante draad, gaan ek om te kyk na die hefboom opsies. Sam, ek is jammer vir jou slegte dag, hoop jy sal terug te kry al jou geld. Ek stem saam met Sharewadi met betrekking tot Mubasher. Ek sien geen groot uitdagings met behulp van hul sagteware, hoewel ek nog nooit enige kommissie het terug gekom van hulle terwyl hulle 'n baie transaksies sedert verlede jaar. (Het jy bespreek dit dit met hulle of hulle het dit net terug) Sam, N paar keer Mubasher aanlyn stelsel nie behoorlik werk nie, dan moet jy die einde mannually plaas (dit is gereeld gebeur) Afhangende van jou finacial posisie. Hulle sal u oortrokke fecility gee. Tot dusver didn hulle t gee my enige kommissie terug Sam, ek weet hoe frustrerend dit kan wees met die aanlyn-diens af. Ek verbind met EIS en wens daar was 'n paar ding wat ek kan doen om sulke herhalings te voorkom. Maar kan jou verseker dat ons pogings al die pogings nie goed genoeg vir jou mag wees omdat jy heel dae verloor trading. By die manier wat dit oor die verlies van 25 persent waarde As dit is 'n ding wat ek kan help ek sal bly wees om dit te doen. jhar geskryf: doen om sulke herhalings te voorkom. Maar kan jou verseker dat ons pogings al die pogings kan. Ook ek gebruik EIS en soos Sam is gefrustreerd met hul stelsel kwessies ESP ná hul samesmelting met NBD. Die enigste rede hoekom ek saam met hulle is dat hulle 'n bank. Die koppelvlak te word dof geen werklike eienskappe. Ek kan leef met dit of dit betroubaar vir aanlyn handel was. Mubasher is groot ek gehoor het, maar hulle is nie 'n bank. cant trust nie banke na my Golden Gate ervaring, was gelukkig my kontant te belê in die mark wanneer Golden Gate het Busted dan na EIS deur middel van CDS. GGS koppelvlak was baie lekker al is. Ek m regtig dankbaar vir elkeen van julle die tyd om jou ervaring Ek haat dit deel te neem wanneer die kwaliteit diensverskaffers don t kry beloon. en minder kwaliteit diensverskaffers daarmee wegkom net as gevolg van hul grootte of mark bereik. Ek dink dit is die plig van almal om ondervinding te deel sodat almal produk of diens verskaffer fokus op die kliënt tevredenheid eerder as die bemarking van Die Internet het regtig die wêreld te verander. Nou ek 'n motor of kamera te koop nooit. selfs hotel. voordat die monitor forums en gebruikers mening. Dit het my gered uit die maak van baie ernstige foute Dit blyk dat Mubasher ontmoet die meeste van my criteria..except dit is nie 'n bank..but Ek glo dit is groot genoeg As daar iemand is wat wil ook skakel na Mubasher, pls stuur my 'n persoonlike boodskap, indien daar 'n paar van ons te skakel kan ons die krag om te onderhandel 'n ooreenkoms op aanklagte en kommissie het. Ek het net besef dat die 20 korting van kommissie van EIS eintlik gered my DHS 3000 elke maand. Ek het nie gedink dat ek handel wat veel Die bevordering nou verstryk het, maar ek weet dat sekere groot kliënt kry hierdie afslag heeltyd BAIE Dankie weer jhar geskryf: doen om sulke herhalings te voorkom. Maar kan jou verseker dat ons pogings al die pogings kan. Baie dankie vir jou vriendelike post ek aangemeld net op en my kontant is terug in my rekening Ek is mal Emirate Bank en sy dienste. behalwe vir EIS. Ek Don t kla van een gebeurtenis. Maar so baie van hulle nou. Ek vyf is om met die e-handel stelsel wat hou jou aan te meld my af 2-3 keer byna elke dag. Maar die onlangse totale blankout vir die hele dag was te veel regtig. Ek m in IT veld en dit is nou baie maklik om fout tolerante rekenaarstelsels te koop. Dit is nou baie goedkoop (25 van sy koste 2 jaar terug). hulle eintlik kos niks in vergelyking met die koste van werknemers neem handleiding bestellings en die hantering van klagtes. Emirate Bank het een van die beste en grootste IT-spanne. kan t dink hulle is nie in staat om EIS sam111sam help skryf: As daar iemand is wat wil ook skakel na Mubasher, pls drop my 'n persoonlike boodskap, indien daar 'n paar van ons te skakel kan ons die krag om te onderhandel 'n ooreenkoms op aanklagte het en kommissie. Ek gebruik reeds Mubasher As jy enige laat my weet. Dit is goed om jou geld terug te sien. safrica geskryf: Ek sal in Dubai op Dinsdag 'n rekening bron Golf Nuus 2 Mei 2010 Mubasher / bron blyk die beste Nie van die makelaarsfirmas wees oopmaak lyk bereid is om pryse te onderhandel nadat die groot daling in hul besigheid Sterkte te wees en pls deel jou ervaring nadat jy die rekening Hoe maklik / moeilik dit was oop. Is jy tevrede is met die handel sagteware Hi, Net wated te volg en kyk of daar enige goeie makelaars maatskappye te hanteer. SAM111SAM het eintlik begin hierdie voorheen. EIS is weer probleme vandag, en vir julle die waarheid Ek m moeg van hulle vertel. Die meeste van die tyd hul stelsels is af met die gewone opgradering kak. Ek dink hulle hulself net afgradering in mense se oë. Hulle het onlangs gemis een van my bestellings, wat ek aangestuur na ESCA en sy aangaan. Vorige post praat oor Mubasher. Is dit 'n goeie of nie. Dankie my mening, die belangrikste ding in die keuse van 'n makelaar is om gemaklik dat daar werklike skeiding van rekeninge kliënt voel. Soos ons weet die meeste makelaars is nie uiters gekapitaliseer, nog baie kliënte het Benut gereël deur makelaars Niemand lyk om te weet vir seker of die onderliggende som van die hefboom bedrae is veilig by die dam van alle rekeninge of nie. Die rede waarom ek kan hierdie vraag vra, is dat hoe kom 'n paar kliënte met 'n beskeie inkomste daarin geslaag om nogal groot krediet fasiliteite te verseker. Hopelik is daar gewoond elk geval van vereffening kwessie glad wees. maar net in geval, sou ek 'n stewige makelaar te kies. Op huurkontrak moet daar 'n bank gekoppel rekening. Hi, Het jy ouens stel Mubashir om die beste handel rekening vir DFM wees. Omdat ek is op soek na portefeuljebestuurder of enige maatskappy wat handelaars ken vir die kliënt. Whe in kontak te bly met die kliënt en hou hulle opgedateer oor die tendens en ambagte. Maar Dubai nie die geval allowe enige sodanige aktiwiteit soos wenke of raad wettig. asseblief laat my weet as daar vriend so 'n maatskappy te leer ken. Ek is in Dubai vir 'n paar dae en wil my aandele te skuif na 'n beter maatskappy Beste groete. adeelakhtar geskryf: Het julle raai Mubashir om die beste handel rekening vir DFM wees. Omdat ek is op soek na portefeulje. Mubashir gee jou 'n beter verhandelingsplatform, kan 'n conviennt kort van die daaglikse nuus. Dit is it..Don t verwag dat meer Brokers kan t sien die toekoms baie beter wat jy doen. Niemand kan Dankie Sam. Jy is rite makelaars kan nie die toekoms beter te sien. maar hulle sal betaal vir hierdie en hulle kyk na die mark meer as wat ons doen. en hulle het ondersoek span en ontleder. So ek dink ons ​​kan beter met hul leiding of ondersteuning uit te voer. dis Wat ek bedoel. Ek sê nie hulle sal geld maak vir ons. Soos in Pakistan en Indië borkers kry binnekant wenke of nuus vinniger as avg man en hulle vertel Thier kliënt. Hoe om te belê in aandelemarkte in die buiteland uit die VAE Ek is van Oman en woon in Dubai. Ek is 'n belegger by die Dubai Financial Market en wil graag my portefeulje uit te brei na die Londense Aandelebeurs en die New York Aandelebeurs. Maar hoe kan ek, as 'n VAE-gebaseerde Arabiese, gaan doen dit MM, Dubai Die kundige advies Adel Merheb, besturende vennoot by Tradeyourmarket Met die meeste finansiële makelaars bied gevorderde aanlyn handel platforms om hul kliënte deesdae, dit is nou redelik maklik om te handel globale finansiële markte met behulp van 'n enkele platform byna oral in die wêreld dit is, enige plek met toegang tot die internet. Nie net is dit 'n maklike aanlyn handel, maar die proses van die opening van makelaars rekeninge het nog nooit so maklik soos dit pretty much gebeur uitsluitlik aanlyn hierdie dae. Die mededinging tussen aanlyn globale makelaarsfirmas het baie kwaai geword in die afgelope jaar, en handelaars het die primêre begunstigdes was deurdat makliker toegang tot globale handel teen verlaagde handel koste. As 'n handelaar gebaseer in die Midde-Ooste, die opsies om toegang te verkry tot die globale finansiële markte is baie. Een manier sou wees om 'n rekening oop te maak met enige van die plaaslik-gebaseerde makelaars wat toegang tot internasionale markte aanlyn kan verskaf, en daar is baie. Die ander sou wees om eenvoudig 'n rekening oop te maak met enige van die top aanlyn makelaars maatskappye wat is die tuiste van die groot finansiële markte soos die Verenigde State van Amerika of London. Plaaslike makelaars in staat is om 'n eenstop-winkel wat handelaars toegang buite die GCC markte soos Dubai en Saoedi-Arabië kan uitbrei om groot internasionale handel soos die NYSE en LSE bereik voorsien. Met dien verstande dat die plaaslike makelaars mededingende pryse kan aanbied wanneer dit kom by die uitvoering koste, sou dit sin om te gaan met 'n plaaslike makelaar met internasionale toegang eerder as die hantering van 'n buitelandse makelaar te maak, selfs al is die hantering van 'n buitelandse makelaar bykomende voordele soos toegang kan hê beter aanlyn platforms en beter kliëntediens. Tog, moet byna enige makelaar met 'n globale dekking in staat wees om toegang te verskaf tot die groot internasionale aandelemarkte. Die meeste makelaars nou toelaat kliënte rekeninge aanlyn oopmaak, so daar moet n bietjie moeite wees in terme van die opstel van 'n rekening of plaaslik of in die buiteland. Maar 'n belangrike ding om te oorweeg is die feit dat 'n buitelandse makelaar, sal fondse buite jou land van verblyf gehou sal word. Vir sommige mense hierdie 'n bykomende element van risiko kan dra, soos die meeste verkies om te gaan met plaaslike instellings. Om op te som, hier is die belangrikste verskille tussen wat 'n plaaslike makelaar met toegang tot internasionale markte en 'n buitelandse makelaar kan bied: Plaaslike makelaar met internasionale toegang: Die hantering van 'n plaaslike entiteit eerder as 'n entiteit in die buiteland gebaseer Toegang tot GCC en sleutel internasionale markte soos NYSE Die oordrag en onttrekking van fondse plaasvind deur middel van 'n plaaslike bank Meestal toegang tot plain-vanielje produkte (aandele, indekse, sleutel geldeenhede en kommoditeite). Waarskynlik beter uitvoering en 'n meer gebruiker-vriendelike aanlyn-verhandelingsplatform waarskynlik toegang tot 'n breër basis van finansiële instrumente soos afgeleide instrumente en 'n wye verskeidenheid van produkte Feitlik geen toegang tot GCC markte waarskynlik laer koste uitvoering en beter kliëntediens. s raad Petra Jones, Dubai ek belê in die Londense Aandelebeurs vir 'n aantal jare. Maar, het ek begin om dit te doen voordat ek die Verenigde Koninkryk verlaat in die VAE te leef. Dit beteken dat ek gebruik dieselfde makelaar van die Verenigde Koninkryk wat ek voorheen gebruik van en ek het toegang tot 'n Britse bankrekening wat ek gereeld fondse oor te dra om van hier af. Kennis dat ek by fondse oorsee te dra. Die volgende Geldsake: Ek moet 'n paar advies om my te help om my kredietkaarte en lenings te konsolideer in een maandelikse paaiement. Ek het twee lenings en drie kredietkaartbetalings elke maand wat baie moeilik vir my om te betaal. Ook, die rentekoerse is baie hoog. Ek het probeer om baie banke, maar hulle het gesê ek is nie in aanmerking vir hierdie soort nedersetting. My maandelikse salaris is Dh5,000 en my totale uitstaande skuld is Dh60,000. MU, UAE E baie drie weke Die Nasionale beskik oor 'n leser se kommer, skryf aan PF thenational. ae Die raad voorsien in ons kolomme nie regsadvies uitmaak en is bedoel vir inligting. Pages:


No comments:

Post a Comment